Informacja PGNiG

Zarząd Polskiej Spółki Gazownictwa podejmuje niezbędne działania, mające na celu zapewnienie ponad 11 tysiącom pracowników PSG bezpieczeństwa, przy jednoczesnym zachowaniu ciągłości działalności spółki. Bezpieczeństwo pracowników jest gwarancją zachowania stabilności dostaw gazu do naszych odbiorców, dlatego spółka ograniczyła funkcjonowanie Miejsc Obsługi Klienta i wstęp do budynków Gazowni i placówek gazowniczych.

Miejsca Obsługi Klienta zlokalizowane w Gazowniach, podlegające Oddziałowi Zakładowi Gazowniczemu w Zabrzu pracują w następujący sposób:

* MOK w siedzibie Oddziału Zakładu Gazowniczego w Zabrzu (ul. Szczęść Boże 11)
* Gazownia w Będzinie
* Gazownia w Bielsku-Białej
* Gazownia w Bytomiu
* Gazownia w Cieszynie
* Gazownia w Częstochowie
* Gazownia w Gliwicach
* Gazownia w Jaworznie
* Gazownia w Jastrzębiu-Zdroju
* Gazownia w Katowicach
* Gazownia w Pszczynie
* Gazownia w Rudzie Śląskiej
* Gazownia w Rybniku
* Gazownia w Skoczowie
* Gazownia w Sosnowcu
* Gazownia w Świętochłowicach
* Gazownia w Tarnowskich Górach
* Gazownia w Tychach
* Gazownia w Zawierciu
* Gazownia w Żywcu
nie będą przyjmować bezpośrednio interesantów, jednak zapewniły klientom możliwość składania dokumentów w specjalnych skrzynkach podawczych umieszczonych przed lokalem. Zachęcamy również klientów do kontaktu telefonicznego (tel. 32 398 50 00) lub też poprzez naszą stronę internetową (http://www.psgaz.pl ).

PSG zapewniła ciągłość dyżurów we wszystkich kluczowych jednostkach, m.in. w Centralnej Dyspozycja Gazu i Pogotowiu Gazowym. Specjalnie powołany zespół na bieżąco monitoruje i wdraża kolejne procedury w celu zapewnienia bezpieczeństwa energetycznego Polski. Polska Spółka Gazownictwa jest największym w Europie operatorem systemu dystrybucyjnego gazu. Każdego roku dostarcza mieszkańcom Polski niemal 12
miliardów metrów sześciennych gazu ziemnego.

Dziękujemy za wyrozumiałość i przepraszamy za utrudnienia.